25.12.2021

Rodinné domy, ať už na okraji velkých měst, nebo na vesnicích, jsou jednou z mnoha forem bydlení. Přemýšlíte, jak ideálně využít prostor ve svém domě, jaké použít barvy, materiály a doplňky, které by výsledný efekt rekonstrukce vyzdvihly na zcela novou úroveň? V této knize získáte mnoho tipů a inspirace.

Praktická kniha Rodinný dům – rekonstrukce a modernizace od Heleny Černíkové je nepostradatelným pomocníkem každého obyvatele domu, který se bude opravovat, nebo už prochází rekonstrukcí. Autorka knihy, Helena Černíková, umí svým čtenářům přesně poradit, jak využít prostor, barvy, materiály i doplňky tak, aby výsledný design nabízel co nejpohodlnější, příjemné, moderní, ale také variabilní a praktické bydlení.

Velkou otázkou u rekonstrukce rodinných domů bývají stavebnětechnické prvky. Například, jaké zvolit dveře, čím zastínit okna, současné možnosti osvětlení, různé druhy vytápění, volba schodiště. Obytné prostory vyžadují moderní zařízení, proto je třeba uzpůsobit kuchyň a koupelnu pro každodenní využití, dobré zařízení dětského pokoje a funkční využití neobývaných prostor. Najděte si i vy v jednom z pěti přístupů k rekonstrukci a modernizaci svůj styl. Ať už jde o vilu ve stylu funkcionalismu, rekonstrukce okálu, přestavba rodinného domu k podnikání, úpravy řadového rodinného domu, modernizace poloroubené chalupy.